Една книга, която не трябва да четете
Не, не се опитвам да ви привлека вниманието към тази книга. Просто се опитвам наистина да ви предупредя. Става дума за "11 неизменни закона на интернет брендинга" от Ал Рийс и Лаура Рийс.

Аз бих я нарекъл "11,50 най-лошо похарчени лева, за 45 минути четене/препускане по страниците". Всъщност, за да не съм толкова краен, трябва да призная, че този труд може би е звучал логично през 2000-та година, когато е завършен. Това е преди 10 години, когато още нямаше Google. Доста от съветите са стари, а повечето предупреждения не се сбъднаха. Ето няколко примера: 1.Авторите твърдят, че с течение на времето търсачките ще загубят своята роля и опитните потребители ще знаят кои сайтове да посещават. Як фейл. Днес не можем бе Google. 2.Няма да има успешен вестник с успешен сайт. Ами New York Times и Дневник? 3.В интернет няма да се печели от реклама. Моля? Какво казахте? Всъщност идиота съм аз. Дадох 11,50 за книга, която е струвала пак толкова преди 9 години, когато е била издадена. В София Сити Център книжарницата поне да и бяха ударили един дискаунт след 9 години търкане по рафтовете.